Dreams Surfschool organiseert dit jaar weer de Dreams Double Trouble surfwedstrijd!

Dreams Double Trouble is geen gewone surfwedstrijd, maar eentje met een typische Dreams twist. Je surft deze wedstrijd namelijk niet alleen, maar vormt een team van twee surfers.

Er wordt gewerkt volgens een knock-out systeem, dit betekend in dit geval dat de twee winnende teams door gaan naar de volgende ronde. Uiteindelijk blijven de twee beste teams over die de Double Trouble finale gaan surfen.

Iedereen is welkom. De wedstrijd is toegankelijk voor Grommets, fun surfers, oude garde en wedstrijdsurfers!

• Datum 2023: Woensdag 17 mei 19:00

• Tijdsduur: hangt af van surfcondities

• Leeftijd: Alle leeftijden

Skippersmeeting 19:00 Dreams Surfschool Ter Heijde

Datum/tijd 2023: 17 mei 19:00

Gebruik locatie Dreams Surfschool. Gescheiden kleedkamers, lockers en buiten douche.
Bakkie en wafel bij Dreams Surfcafé/Shop
Mega veel stoke en gezelligheid!

Surfboard kleiner dan 7’0″.
Een teammate.
Een waanzinnige Team naam.
Wetsuit?!

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.
Parkeren: Parkeerplaats bereikbaar via Strandweg (gratis)

Betaling kan voorafgaand online. Je ontvangt een link na je reserveringsaanvraag. Wanneer de wedstrijd een GO heeft gekregen ontvang je een melding waarna je de betaling kunt doen.

Scores per heat
– 2 beste golven per surfer tellen
– Surf je samen met je teamgenoot op dezelfde golf wordt van beide surfers de score van die golf verdubbeld!
Bijvoorbeeld: Paul en Roy zijn samen een team pakken allebei dezelfde golf. Paul scoort een 6 en Roy een 8. Dan verdubbeld beider score. Paul heeft 12 punten en Roy 16.

Voorrang
Degene die het dichts bij het brekende gedeelte van de golf is heeft voorrang.
Als iemand indropt op een surfer van een ander team (interference) komt je beste score te vervallen.