SurfCoaching

Een privé surfles voor surfers met eigen materiaal.

• Tijdsduur: 1 uur (in overleg ook 1,5u of 2u mogelijk)

• Voor iedereen die al zelfstandig kan surfen en eigen materiaal heeft

• Altijd een Lifeguard in het water

• 10:00 di, wo, do, vr en in mei t/m september ook om 19:00. Op aanvraag ook op andere tijden en dagen in te plannen.

vanaf € 45,- p.p.p.l

Surfcoaching bij Dreams Surfschool!

Een privé surfles voor surfers met eigen materiaal.

• Tijdsduur: 1 uur (in overleg ook 1,5u of 2u mogelijk)

• Voor iedereen die al zelfstandig kan surfen en eigen materiaal heeft

• Altijd een Lifeguard in het water

• 10:00 di, wo, do, vr en in mei t/m september ook om 19:00

Op aanvraag ook op andere tijden en dagen in te plannen.

vanaf € 45,- p.p.p.l

SurfCoaching

Speciaal voor alle surfers die toe zijn aan extra tips op maat heeft Dreams Surfschool SurfCoaching. Een privé surfles voor surfers met eigen materiaal (surfboard en wetsuit). Deze surfcoaching les is toegankelijk voor surfers die zelfstandig naar de line-up kunnen peddelen en hun eigen golfjes kunnen pakken.

Je zal merken dat je surfskills met sprongen vooruit gaan tijdens en na de les! Dat is heel fijn als je al een tijdje blijft hangen op hetzelfde niveau. Hoe meer je leert hoe meer lol je kan hebben tijdens het surfen.

Een privé surfles voor surfers met eigen materiaal.

SurfCoaching – een surfles op maat om beter te leren surfen

Het maakt niet uit of je al jaren surft of pas sinds kort, het gaat erom dat jij tips krijgt op jouw eigen niveau. Dit kan zijn het leren van technieken als een “bottom turn,” het maken van snelheid, een “cut back” of een “hang ten”. Soms kun je beter leren peddelen, werken aan je turtle roll, duckdive of beter leren inschatten wanneer je naar de line-up kan peddelen. Dit kan je een hoop verspilde energie voorkomen. Dus kun je langer surfen. Dus meer golven pakken. Dus meer fun in het water!

Is je surfuitrusting nog niet compleet? Bij Dreams Shop helpen we je graag op weg met de juiste spullen.

Kosten 1 uur SurfCoaching:
1 persoon: € 45,00
2 personen: € 80,00

Kosten 2 uur SurfCoaching:
1 persoon: € 80,00
2 personen: € 140,00
3 personen: € 160,00
4 personen € 180,00
Leeftijd: iedereen die zelfstandig kan surfen

Materiaal (softtop surfboards en wetsuits), professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol inbegrepen.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.