Workshop Surfen

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: vanaf 6 jaar (met zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen

• Altijd een lifeguard in het water

Vanaf € 30,00 p.p.

Workshops bij Dreams Surfschool!

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: vanaf 6 jaar (met zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen

• Altijd een lifeguard in het water

Vanaf € 30,00 p.p.

Workshop surfen

Een workshop surfen is perfect voor groepen zoals bijvoorbeeld als een teamuitje, voor een sportvereniging, een vriendengroep, vrijwilligers van de brandweer, de bingoclub of welke groep je ook maar kunt bedenken.

Je leert bij een workshop surfen de basis van het golfsurfen. Je leert peddelen voor een golf, opstaan en rechtdoor surfen.

Dit wordt het uitje waar jullie nog jaren over napraten!

Workshop surfen – Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Een workshop surfen is een garantie voor een mooie ervaring, iedereen is na afloop moe en voldaan en loopt met een brede glimlach rond. Een workshop surfen is voor velen de eerste kennismaking met het golfsurfen. We starten de surfles met het uitleggen van de theorie van het golfsurfen en nodige informatie over de veiligheid. Dit zal ongeveer een kwartiertje in beslag nemen. Daarna heb je tijd om je om te kleden en vervolgens gaan we anderhalf uur de zee op, om echt te gaan surfen!
Bij Dreams Surfschool leer je surfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards.

Maak een actief uitje compleet met een hapje en drankje.

Om een actief teamuitje helemaal compleet te maken met een hapje en drankje, kun je terecht bij onze gezellige buren van Makani Beach. Geniet samen van een ontspannen lunch met diverse luxe broodjes, een goedgevulde borrelplank met diverse hapjes voor tussendoor en sluit een heerlijke en actieve stranddag af met een uitgebreid BBQ buffet met het hele gezelschap. A la carte bestellen kan natuurlijk ook.
Bekijk hier de menukaart.

Heb je na deze eerste surfles de smaak te pakken? Dan kun je bij Dreams Surfschool verder met onze vervolg surflessen om zo het surfen beter onder de knie te krijgen. Na een aantal lessen weet je genoeg om zelf verder te leren, je kunt dan ook surfboards en wetsuits huren bij Dreams Surfschool.

Kosten*:

€ 30,00 per persoon (prijs geldt vanaf 10 personen)

€37,50 per persoon (van 5 tot 9 personen)

Tijdsduur: 2 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.
Leeftijd: vanaf 6 jaar (met zwemdiploma A + B)
Geen A + B diploma maar wel voldoende zwemervaring? Vraag dan de zwemverklaring aan bij de aanvraag van de workshop.

*Voor surfles voor groepen kleiner dan 5 personen en privéles kun je ook terecht bij Dreams Surfschool. Ook bieden wij surflessen die je kan volgen samen met familie of collega’s!

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.